مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-14اجتماعي

اجرای 38 برنامه مختلف به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 


به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری اقتصاد خوب، حجت دبیقی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس، - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی 38 برنامه مختلف در مدارس استان اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری اقتصاد خوب، حجت دبیقی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقه با عنوان جمله برتر، بازدید از کتابخانه های مدارس از اهم این برنامه هاست.

دبیقی گفت: بازدید دانش آموزان از کتاب خانه ها، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع کتاب، تجلیل از دانش آموزان برتر علمی و پژوهشی و اجرای سرود همگانی مدرسه با عنوان یار مهربان کتاب از دیگر برنامه ها در هفته کتاب و کتابخوانی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد کتابخانه ها در مدارس استان را هزار و 989 باب کتابخانه اعلام کرد و افزود: از این تعداد هزار و 10 کتابخانه کلاسی و بقیه کتابخانه آموزشگاهی است.

  دبیقی ضمن تبریک هفته کتاب وکتابخوانی به  جامعه بزرگ معلمان و دانش آموزان گفت: بی گمان یکی از اهداف نظام آموزش و پرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 38 برنامه مختلف به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 

اجرای 38 برنامه مختلف به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد